Szkolenie: Jak realizować projekt; od briefu do prezentacji - rady praktyka w 2h

Co usługa  ma wspólnego z chemią, fizyką i fantastyką? W biznesie, teoria względności czasu istnieje, inaczej czuje go Klient, a inaczej usługodawca. Jak zostać więc magiem, czasowstrzymywaczem? Odpowiedzi poszukamy w czasie spotkania Jak realizować projekt; od briefu do prezentacji- rady praktyka w 2h.

CZEGO się dowiemy?
- „2  S”,  czyli survival i savoir vivre z Klientem na rynku komercyjnym. Jak komunikować się z Klientem, aby omijać miny i być daleko od horyzontu zdarzeń. Typologia Klienta polskiego i międzynarodowego.
- Kultura show off-u a polski zaścianek, czyli rola moderatora. Kiedy szansę na pierwsze wrażenie masz tylko jedną. Jak rozmawiać z różnymi grupami docelowymi: dziećmi, osobami starszymi.
- Badanie digital a etnografia  - różne typy interakcji z respondentem.
- Raportowanie i prezentacje - czego oczekują Klienci komercyjni.

 

Termin: 12 stycznia (piątek) 2018 r.
Miejsce: Wydział Polonistyki, sala nr 42,
ul. Gołębia 16
(wejście bramą przy ul. Gołębiej 18, należy przejść przez podwórko i skręcić w lewo)
Godziny: 11.00 – 13.00
 

ZAPISY: http://oferty.kariera.uj.edu.pl/site/subscribe/C97XINWZ

 

Data opublikowania: 05.01.2018
Osoba publikująca: Urszula Korczak