Szkolenie: Assessment Centre i Centra Kontaktu – o co w tym chodzi?

Na pewnym etapie życia wielu z nas rozważa podjęcie pracy w korporacji i wielu przechodzi przez stres związany z przystąpieniem do procesu rekrutacji. Stres bierze się w dużej mierze z tego, że nie wiemy, czego możemy się wtedy spodziewać.

Podczas warsztatów, rekruter z wiodących światowych linii lotniczych wytłumaczy, na czym polegają coraz popularniejsze Assessment Centres, czyli sesje rekrutacyjne oparte na zadaniach grupowych. Teoria, zwięźle przedstawiona na początku spotkania, będzie oparta na środowisku tzw. Centrów Kontaktu z klientami, podparta wspólnymi dyskusjami i praktycznymi zadaniami rekrutacyjnymi, w których uczestnicy wezmą czynny udział. Wszystko zostanie także opatrzone komentarzami rekrutera dotyczącymi np. zachowań i wypowiedzi mogącymi działać na korzyść kandydata.

Cel? „Odczarowanie” niepewności związanej z procesem rekrutacji!

Termin: 19 stycznia (piątek) 2018 r.
Miejsce: Cathay Pacific, Aleja Pokoju 5
Godziny: 10.00 – 13.30


ZAPISY: http://oferty.kariera.uj.edu.pl/site/subscribe/4OJ0Y3TB

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

Data opublikowania: 05.01.2018
Osoba publikująca: Urszula Korczak